Jak uporać się z wylewającymi się ze spodni boczkami?

[Głosów: 0   Average: 0/5]

Niestety wiele Pań zetknęło się z tym problemem i duża część z nich poległa w tej bitwie- pozbycie się tkanki tłuszczowej z tej partii ciała wymaga bardzo dużej cierpliwości oraz systematyczności.

Żeby w ogóle wprowadzić do tematu- boczki są skutkiem ubocznym otyłości brzusznej. Walczymy z nią podobnie, jak z tkanką tłuszczową w innych partiach ciała.

Najważniejszą zasadą jest precyzja w wykonywaniu ćwiczeń. Nie możemy pozwolić sobie na niedokładny trening gdyż wtedy najzwyczajniej w świecie nie zobaczymy efektów. Oczywiście należy ograniczyć spożywanie słodyczy jednak to dotyczy każdego rodzaju ćwiczeń mających na celu uporanie się z nadmiarowymi centymetrami.

Najbardziej znanym ćwiczeniem na boczki są wszystkim doskonale zapadłe w pamięć brzuszki. Pamiętajmy jednak, że jeżeli naszym problem są ‚boczki’ musimy skupić się na wykonywaniu brzuszków skośnych, które zmuszą zewnętrzne partie ciała do wysiłku. Innym ćwiczeniem które warto wykonywać to naprzemienne skłony. Warto spróbować również ‚nożyc’.

Można również położyć się na plecach i oprzeć się na łokciach. Do klatki piersiowej przyciągamy nogę zgiętą w kolanie, później zmieniamy nogę. Ciekawym i przyjemnym rozwiązaniem są zabawy z hula hop. Jeżeli poświęcimy tej aktywności kilkanaście minut na dzień możemy spodziewać się wspaniałych efektów. Jeżeli jesteśmy już przy akcesoriach pamiętanych z czasów dziecięcych sięgnijmy do szafy po skakankę- to doskonały sposób nie tylko na walkę z boczkami ale i wzmocnieniem dolnych partii ciała.

Inny rodzaj ćwiczeń poprawiających wygląd naszego ciała w tej konkretnej części ciała opierają się na różnych rodzajach unoszenia nóg oraz na skrętach tułowia.

Proste ćwiczenie jakie można wykonać opierając się na powyższej zasadzie wygląda następująco:
kładziemy się na plecach z rękoma leżącymi wzdłuż ciała, następnie unosimy wyprostowane nogi do góry tak aby tworzyły zresztą ciała kąt 90 stopni.

Warto wypróbować również ćwiczenie, które zadziała równocześnie na mięśnie pleców:
kładziemy się na brzuchu, ręce wzdłuż ciała. Następnie podnosimy głowę oraz unosimy do góry nogi.

Możemy wykorzystać również skręty, które świetnie wpływają na gubienie boczków, które możemy wykonywać na siedząco, leżąco, z uniesionymi nogami itp., możliwości jest naprawdę wiele.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*