Poświąteczne odchudzanie

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Poświąteczne odchudzanie Tag: odchudzanie    sposoby na odchudzanie

Wielkanoc to czas niekończących się spotkań w gronie rodzinnym, w czasie którego często dochodzi do spożywania nadmiernej liczby kalorii w postaci tradycyjnych potraw oraz alkoholu. Niestety skutkiem ubocznym wielkanocnego obżarstwa jest gwałtowny przyrost masy ciała. Dowiedz się w jaki sposób w okresie poświątecznym skutecznie zgubić nadmiar kilogramów.

Skutki wielkanocnego biesiadowania

Siedząc przy wielkanocnym stole ciężko odmówić sobie przyjemności płynącej z jedzenia tradycyjnych potraw, takich jak: żurek, biała kiełbasa, jajka faszerowane i rozmaite sałatki na majonezie. Nie wspominając o fantastycznych mazurkach i pulchnych, pięknie pachnących babkach piaskowych. Szacuje się, że w ciągu dwóch dni tego święta większość z nas nieświadomie podwaja dzienne zapotrzebowanie organizmu na kalorie. Konsekwencją tego jest magazynowanie tłuszczu i wzrost masy ciała. Po świętach często doznajemy szoku, bo stając na wagę dostrzegamy kilka nadmiernych kilogramów i zastanawiamy się jak to możliwe, aby tyle przytyć w ciągu niespełna dwóch dni.

W związku z powyższym, warto już wcześniej pomyśleć o nadmiarze kalorii związanym z tradycyjnymi potrawami wielkanocnymi. Każdą potrawę warto przygotować z niezwykłą precyzją, w taki sposób by przyrządzić ją w ilości zupełnie wystarczającej dla gości. Wtedy unikniemy sytuacji dojadania pozostałości produktów spożywczych, które pozostały nam po świętach.

Minimalizm jest kluczem do zachowania zgrabnej sylwetki.

Niestety nie ma takiej możliwości, aby całkowicie uniknąć wzrostu masy ciała po świętach, ale można go znacząco ograniczyć. Istotne jest to, aby kosztować każdej z potraw, ale w minimalnej ilości. Każdy kęs potrawy należy dokładnie przeżuwać – pośpiech nie jest wskazany, gdyż nasz mózg wysyła sygnał świadczący o sytości dopiero 20 minut od momentu spożycia posiłku.
W jaki sposób skutecznie zgubić nadmierne kilogramy poświąteczne
Bezpośrednio po świętach wskazana jest zamiana kalorycznych potraw wielkanocnych na zdrowe, lekkie posiłki. Zalecane są wszelkiego rodzaju warzywa, ryby oraz produkty pełnoziarniste. Doskonale sprawdzają się wszelkiego rodzaju sałatki niskokaloryczne. Przykładowo można połączyć rukolę, pomidora, łososia wędzonego i odrobinę oliwy. Taki posiłek smakuje doskonale i zapewnia naszemu organizmowi bogactwo składników odżywczych.
Istotną rolę w procesie powrotu do przedświątecznej wagi ciała jest również ilość oraz wielkość spożywanych przez nas posiłków. Należy spożywać 5 posiłków każdego dnia, tj. śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Oczywiście należy pamiętać o tym, aby ich porcje nie były zbyt duże.

W czasie poświątecznego odchudzania nie należy również zapominać o spożywaniu odpowiedniej ilości płynów. Niekiedy jest tak, że mylimy uczucie głodu z uczuciem odwodnienia. Zaleca się spożywanej ok. 2 l wody w ciągu całego dnia. Istotne jest także to, aby wodę przyjmować w regularnych odstępach czasu w niewielkiej ilości.
Utratę nadmiaru kilogramów wynikających ze zwiększonej podaży kalorii w czasie świąt, można również przyśpieszyć poprzez zwiększenie aktywności fizycznej. Ruch jest niezbędny, wówczas, gdy chcemy szybko i skutecznie stracić zbędne kilogramy. Walkę z niechcianym tłuczkiem można również wspomóc za pomocą suplementów diety. Rozmaite kapsułki i tabletki odchudzające zawierają w składzie wyciąg z zielonej herbaty, który wspiera oksydację kwasów tłuszczowych i prowadzi do zmniejszenia ilości tkanki tłuszczowej. Przykładowe suplementy zawierające w składzie ten cenny wyciąg to tabletki BE SLIM oraz kapsułki EDIXAL.

Wspomagające działanie odchudzające posiadają również suplementy zawierające L-karnitynę oraz chrom. Ta pierwsza substancja przyśpiesza spalanie tłuszczu w trakcie aktywności fizycznej. Z kolei ta druga skutecznie hamuje apetyt i wspiera metabolizm naszego organizmu. Zarówno L-karnitynę oraz chrom można znaleźć w saszetkach AQUA SLIM LEMON.
Istnieją również suplementy diety, które prowadzą do ograniczenia wchłaniania kalorii przez nasz organizm. Składniki w nich zawarte wychwytują cząsteczki lipidów dostarczanych wraz z pożywieniem zmniejszając w ten sposób pobór kalorii z danego posiłku przez nasz organizm. Substancje tego typu można znaleźć w saszetkach LIMITIZER.
Odchudzenia w okresie poświątecznym wymaga od nas niezwykłej dyscypliny, a przede wszystkim prowadzenia zdrowego trybu życia. Umiarkowana aktywność fizyczna, racjonalna dieta oraz przyjmowanie suplementów diety to klucz do osiągnięcia dawnej wagi ciała.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*